Blogg100 Dag 9-10 ´Det är inte lätt när det är svårt…´

0e72a2200297003511d51243b2968221

Blogg100 dag 9-10 bjuder på kreativitet i kvadrat. Jag har äntligen fått lite tid över att ägna mig åt en stor passion, fritt måleri. Det finns nog inget som är så förlösande för kreativiteten som att fullständigt hänge sig åt att låta det egna huvudet styra motivet. När man jobbar som illustratör är det kundens önskemål som styr min kreativitet, det är i sig en väldigt spännande och utvecklande process, där jag lär mig att utveckla mina kunskaper och nå nya mål i mitt skapande jag inte trodde jag hade kapacitet till. Som kreatör är det skönt att disponera kreativiteten fritt ett tag, lite som att låta kreativiteten åka på SPA liksom!

Kommentera

